Det finns måndagsmorgnar och så finns det måndagsmorgnar ...

Jag gillar egentligen måndagar, och är vanligen ganska morgonpigg, men igår var det svårt att komma upp när klockan ringde tjugo över fem. Lite sen var jag redan och så skulle det skrapas rutor på bilen och när jag startade bilen blinkade oljelampan till. Jag blev ännu senare när det skulle fyllas på olja, MEN jag har fått veta att det är bäst att göra det om man vill ha kvar en frisk bil. Och så var det ju denna fantastiska soluppgång. Fåglarna är som tokiga, och allt är rent, tyst och magiskt
.  
Fick bara ut mina egna hästar denna morgonen, de fick äta sitt kraftfoder i hagen och jag hann med tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0