Jag har testat Nivea Visage natural beauty

Blev jag naturligt snygg? Snyggare än innan? Nehh..

En hyfsat lätt dagkräm, för klen för mig på vintern och det var då jag använde den. Lite märkligt småglittrande.



Förpackning: Lite tyngre burk, gissar att det är i glas
Tillverkarens beskrivning av produkten:

  • Den skönhetsgivande formulan med mangomjölk verkar under hela dagen och slätar synbart ut små ojämnheter.
  • Den ljusreflekterande formulan med kashmirprotein smälter på huden och ger hyn en naturlig och jämn lyster.
  • Den behagligt mjuka och lätta formulan ger din hy långvarig fukt.
  • Det särskilda NIVEA VISAGE UVA- och UVB-filtersystemet skyddar din hud från för tidigt åldrande orsakat av solens strålar.
  • Effekt:

    Vet inte om den gör så mycket väsen av sig, den räcker inte för mig på vintern men ja inbillar mig att den skulle göra det på sommarhalvåret. Går snabbt in i huden och försvinner
    Dryghet: Ungefär som de andra jag provat, bara att jag fick ta 2 lager där jag är torrare. Nu har jag bara använt krämer i denna prisklassen och billigare än så länge.
    Doft: Den har varit slut i någon vecka och minns inte helt men tror den är ljusrosa men jag kan ha fel
    Lyxkänla: Burken känns lite lyxig med sin tyngd och eftersm jag valde den för burken så har den väl något. Men den är rosa.. Det är inte jag.
    Pris: 125 kronor för 50 ml.
    Betyg: ***
    Köpa igen?
    Möjligen

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0