Jag visste inte att det fanns trädgårdskonst..

Jag ska erkänna att jag är ganska konstintresserad, och med tanke på utbildning och diverse arbetsskador som föjler me detta yrket så BORDE jag upptäckt detta, som alla andra verkar ha upptäckt. Även idag låg där ett mail i min inbox, denna gången från en arbetskamrat:

"Kanske detta kunde va nåt? Paviljong på köpet!"

(Jag trycker på länken, vem vet, det kan ju vara något till bygget, ett läckert golv, stallinredning eller vad som helst.)


Paviljong ingår
Någon figur i behov av bättring på färgen
Unika figurer handgjorda i betong, armeringsjärn och hönsnät.

Gruppen delas ej

Konstnär: Kjell Molin

Jag, om någon vet att man kan ha lite udda intressen, men detta fyller ju så mycket. OM man nu skulle samla på trädgårdkonst, hur förvarar man det? Eller man samlar inte på det utan man köper sin unika konst och låter den fylla upp hela trädgården med sin härlighet? Jag är faktiskt nyfiken på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0