Mina finaste bruna bönor



Lite lustig vinkel, och trots många försök att ta en bild där alla såg trevliga ut så blev ingen lyckkad.. I turordning från vänster: Fiffi, som är den kloka ledaren i flocken log vackert på alla bildena. Nammi som föddes förra året står snällt i mitten och vänder på huvudet hela tiden. Iguana som var den som blev sämst på bilden är flockens intelligentaste häst. Hon räknar ut saker på ett sätt som jag inte varit med om att hästar gjort tidigare. Tyvärr visade det sig att hon hade en gammal skada sedan hon var föl vilket gör att hon inte kommer att bli någon atlet. Väldigt sorgligt, men jag har börjat acceptera det nu.
Sedan jag skrev om hästarna sist så har Nammi fått ett namn och hennes fina mamma är A-premierad och har fått ett nytt hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0