Jag hittade slutligen en kavaj!

Kanske ska erkänna att det är den första jag provat, har letat lite på internet men inte vågat beställa eftersom det känns väldigt viktigt att den sitter bra. Jag fyndade denna på City Gross och det var 20% rabatt, jag är galet nöjd. Lite roligt att den har bruna ränder eftersom jag egentligen önskade mig en brun (men hjälmen är svart, och jag har inte lust ha en extra hjälm). Märker är Jacson och det verkar vara en av de kavajer lägre i prisklass som många är nöjda med . Nu är det ju bara eländet med att jag tappade bort mina läderstövlar i en flytt i Köpenhamn för evigheter sedan och jag rider i ridskor och shortshaps nu av ren snålhet.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Galet snygg tycker jag :-)

2009-04-08 @ 12:04:07
URL: http://fijjas.bloggagratis.se
Postat av: Ulrika

Tackar! Jag är helnöjd! Ska bli roligt att rida i den inom det snaraste.

2009-04-08 @ 12:10:43
Postat av: Rebecka

super fin:)

2009-04-12 @ 21:25:38
Postat av: Ulrika

Tackar! Bara resten kvar :)

2009-04-14 @ 13:23:53
Postat av: Sofie Lindeberg

Har du anmält er till tävling?!?! Sonen hoppade igår igen och var duktig som vanligt. :-)

2009-04-15 @ 13:28:47
Postat av: Ulrika

Nej inte än, det är något med ett grönt kort..

Kul att sonen beter sig väl så mor och syster slipper skämmas. Ser fram emot att se honom riden snart.

2009-04-17 @ 13:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0