Ridningen..

På torsdag är det tid att träna igen så planen var att det skulle joggas och stretchas lite i dag. Fiff blir verkligen smidigare och smidigare och jag tror jag har hittat en del fler rätt hur hon ska ridas för att bli optimalt uppvärmd. Magen känns inte alls längre när jag rider, men den syns ju fortfarande. Hon blir starkare och starkare och snart är vi faktiskt tillbaka där hon var i mitten av dräktigheten, innan jag fick trappa ner lite på kraven (mot hennes vilja förstås).
Fick höra att hennes treåriga son hade hoppat för instruktör idag, några språng. Allt hade gått riktigt bra och Fiff, lillasyster och jag är givetvis stolta över att storebror är en sådan välartad ung man. Ska bli spännande att se vad det skall bli av honom i framtiden.
Fiff börjar få riktigt fina muskler på rygg och rumpa, men magen, den hänger som sagt kvar fortfarande. Det har hänt att folk som kommit till stallet frågat när hon ska föla. Inte snällt, vi jobbar på det!
Inga nya bilder idag, förrutom de på kavajen, men den köptes ju igår.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Nämen se här om man inte hittar systeryster Fiffi! Roligt att läsa om era fram-och motgångar. Vill du uppdatera dig om hur det går för Lukretsia kan du läsa min blogg. /Rumpnissen ;)

2009-04-08 @ 08:18:32
URL: http://bouncy.blogg.se/ny
Postat av: Ulrika

Jag har redan tjuvkikat men ska givetvis fortsätta att hålla mig uppdaterad!

Är det så här jag gör när jag svarar på kommentarer egentligen?

2009-04-08 @ 08:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0