Jag har testat L300 Eye Cream - oparfymerad




Nu har jag under en längre tid snyltat på andras erfarenheter av produkter och tycker att det börjar att bli dags att dela med mig av mina erfarenheter. Bilden är stulen.. tyvärr. Måste bättra mig på den punkten också.

För att någon ska ha nytta av min recenssion så är jag 36 år, har känslig blandhy och inte mycket till rynkor än. (Skyller det på bra gener.)
Köpte ögonkrämen efter att en av säljarna på Kicks tittat förfärat på mig när jag frågade om jag skulle ha den under eller över dag-/nattkrämen.


Förpackning: Tub
Apotekets beskrivning av produkten:
"L300 Eye Cream är som övriga L300 produkter återfuktande och förbättrar därmed hudens elasticitet. Krämen innehåller panthenol och karbamid som fuktgivare samt lakritsextrakt som verkar lugnande. Den är oparfymerad."
Effekt: Märker faktiskt ingen skillnad om jag använder den eller vanlig ansiktskräm.
Dryghet: Ingen erfarenhet av andra ögonkrämer än..
Doft: Vit luktfri kräm.
Lyxkänla: Första ögonkrämen känns väl alltid lite lyxig, men produkten är jag inte imponerad av, tyvärr
Pris: 69 kronor för 15 ml.
Betyg: **
Köpa igen?
Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0