Det går framåt med sjalen!



Det är himla roligt att virka faktiskt, det verkar passa mitt temperament bättre än att sticka. De finns tre felaktiga "blommor/stjärnor" invirkade, det var de första jag gjorde, innan jag fick proffshjälp av Lotta. Tycker det är lite roligt för historien om sjalen så de fick komma med, sedan ska den ju se hemgjord ut annars kan jag ju lika bra köpa en.. Det har tagit en stund att virka den, dels för att jag är nybörjare och dels för att det hänt mycket under virkningens gång. Bland annat satt jag och virkade en natt när jag kolikvakade på en häst och det blev blommor på fel ställen som sedan fick virkas om.. Nu är det bara resten kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0