Planer för trädgården..

Gjorde ett första utkast på nästa trädgårdsprojekt. Nu handlar det om att få entrén att se mer inbjudande ut. Inser att jag har väldigt få bilder på hur det ser ut idag. I ärlighetens namn så har jag inte fotograferat eftersomd et ser så tråkigt ut, men för att få klarare bild på vad det kommer att betyda för helheten så ska jag se om jag inte får tagit ett foto imorgon.



För att förtydliga vad jag menar så har jag väldigt fräckt lånat bilöder, kommer att informera blogginnehavaren om min fräckhet, och tar genast bort bilden om det finns önskemål om det.

Den vackra rosenbilden förestäaller en La Reine Victoria, och den har jag lånat från den här sidan: http://www.pbase.com/yvonneii/rose_trial_garden. Som det ser ut nu så känns den rosen mest aktuell. Den vackra lavendelrabatten hittade jag på bloggen Landet Krokus: http://www.landetkrokus.se/2011/07/den-ljuvliga-doftrabatten.html. Tänk om min lavendelrabatt kommer att se ut så en dag..



 





 

Jag har lite svårt att bestämma kryddor och det är ju en stund tills vi äar där, men som tankarna går nu så handlar det om libbsticka, basilika, gräslök, timjan, salvia, ros,marin, kamomill och dill.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin, Landet Krokus

Ser ut som det kommer bli en finfin entré! Självklart får du låna bilden! :)

Lycka till med nya rabatten!

2011-10-25 @ 21:50:45
URL: http://www.landetkrokus.se
Postat av: Ulrika

Tack!! Vad glad jag blir. Vi får se hur det ser ut när det blir klart. :)

2011-10-25 @ 22:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0